Un homme pressé 2018

Alain est un homme d’affaires respecté et un orateur brillant. Il court après le temps. Dans sa vie, il n'y a aucune place pour les loisirs ou la famille. Un jour, il est victime d'un accident cérébral qui le stoppe dans sa course et entraîne chez lui de profonds troubles de la parole et de la mémoire. Sa rééducation est prise en charge par Jeanne, une jeune orthophoniste. À force de travail et de patience, Jeanne et Alain vont apprendre à se connaître et chacun, à sa manière, va enfin tenter de se reconstruire et prendre le temps de vivre.

Liste de tous les liens en streaming:

Tags :

stream complet Un homme pressé 2018 film en streaming stream complet streaming film Un homme pressé streaming gratuit

COMMENTAIRES:

 

More like \"I am the league of shadows\"

 

Maneirao Un homme pressé é muito maneiro

 

Venoninho extreme, É O VENONINHO EXTREME

 

They actually made Un homme pressé a realistic, interesting character. cough! Spider Man 3 cough!

 

Just looks bad ߘ

 

Not bad ߑߏ

 

Россия ждала

 

SIMBAYOT !!!

 

tom hardy is my dad

 

IF THERE IS A Un homme pressé ,THERE SHOULD BE A SPIDER-MAN

 

This looks nor great nor terrible but still kind of bad

 

... OH... OH MY... V-Un homme pressé? KIND OF A GOOD GUY? YEAH I CAN ROLL WITH THIS

 

The First Marvel Trailer which in which i hit the Like button.....

 

ߘWE ARE Un homme pressé

 

CANT WAIT!!! Been hoping for this movie since I was a kid reading comic books!!!

 

Aaaaaaaaaaaaaaaaa Un homme pressé aaaaaaaaaaaaaaa

 

Can’t wait to see it

 

Когда на русском языке выйдет?

 

Ok now i'm sold! :) i can't wait to see this

 

It's a shame that this means we went get Un homme pressé in the MCU

 

Yes We, We are Un homme pressé ߘ

 

So.... COOOOOOOOOL!!!!

 

Wow this looks awsome

 

OMG its finally here

 

Yeessss its Monday but this just made my dayߑߏߑߏߤ

 

ahhhhhhhhhhh wtf i been waiting years for thisss ahhhhh.

 

So Un homme pressé is a hero ?! \n\n\n\n:(

 

Lol

 

WE ARE Un homme pressé

 

First Bane now Un homme pressé.Maybe he should have said\"We are Benom\"

 

Kinda like bad black spiderman.....

 

TA FICANDO APERTADO

 

This really really should have been a hard R rated movie. Show the Disney guys that they are wasting an opportunity for a dark track to their MCU.

 

good way to start my morning!!

 

Filmão da poha hahahaha

 

Symbiote? I know it’s technically not a real word but the way she’s pronouncing it seems off...

 

this notice make my a Happy day

 

The Un homme pressé trailer we deserve

 

This looks really stupid, and poorly produced.

 

Nice

 

Spider man vs Un homme pressé or tom vs tom

 

Un homme pressé look dangerous than before

 

Yeap its gonna be a huge flop...

 

\"We are Un homme pressé\"\nNo, there is ONLY Un homme pressé.

 

This Un homme pressé dude looks like a pretty big guy.

 

So? People love the trailer. The movie is forgotten within a month after its release. Like always. Enjoy.

 

we are Un homme pressé

 

Women with small skirts should look out for that tongue

 

people who were telling that this movie's gonna suck, yeah suck on this

 

this still seems like a very bad idea to me.

 
Post a Reply

PHOTOS:

    Un homme pressé

    Un homme pressé

    Un homme pressé

    Un homme pressé

Poll of the Week

My Active Threads