Robin des Bois 2018

Robin de Loxley, combattant aguerri revenu des croisades, et un chef maure prennent la tête d’une audacieuse révolte contre la corruption des institutions.

Liste de tous les liens en streaming:

Tags :

stream complet Robin des Bois 2018 film en streaming stream complet streaming film Robin des Bois streaming gratuit

COMMENTAIRES:

 

I get it now, Robin des Bois is the dark knight

 

Niiiiice , movies

 

2:22 Much better than Spiderman 3 Robin des Bois.......

 

I like being bad, it makes me... happy

 

Looks not bad.

 

2:18 Perfectionߘ

 

We are #Vemon

 

OMG...

 

Какой же он все таки языкастый ммммм

 

Will this be incorporated into the MCU? Can't see a Robin des Bois franchise with no web slinger as part of the story tbh but maybe I'm wrong

 

i think i'm gonna like it

 

Looks Good Still...Better Than That Sam Raimi Robin des Bois Anyways!!

 

Ннплохо

 

The movie ive been waiting for foreverrr

 

Robin des Boismmmmmmmmmmmmm

 

hope this time the symbiot don't make people dance like douchebag in the street !

 

Robin des Bois ❤ Spiderman

 

Well played. This is the best trailer i've seen in about 3 years

 

Who the hell are you\nWe are Robin des Bois!!!

 

Robin des Bois HAS TWO CHRACTERS WHAT HAPPEN IF ONE OF THEM CHEATED TO OTHER ߘ

 

EEEE

 

Max

 

This looks good but the real Robin des Bois looks soo unrealistic

 

When is Robin des Bois started out not bad lol

 

Выглядит дёшево

 

Riz Ahmed is always so good! It's gonna be interesting to see him play a bad guy

 

Sim-bI-ot…now I might not be correct but every time I have heard symbiot it was not pronounced the way she said it

 

Still not sold.

 

Eh, it looks ok

 

When the symbiotes punch those dudes it reminded me of the game Prototype.

 

we r Robin des Bois

 

Супер

 

Probably one of the few trailers I've watched back to back 5times. Background music keeps playing in my head..

 

Finally I saw Robin des Boiss head

 

AGORA EU TO Robin des Bois TUDO

 

I haven't seen any spidey around! How is that possible!?!?!?

 

Ебат вот это мясо:D

 

trailer sound like to infinity war trailer music especially thanos come up

 

вангую!!!!-----ОЧЕРЕДНОЕ ГОВНО!!!!!!!

 

https://youtu.be/8ErNB97wj0I

 

This movie releases on my birthday!!

 

Oh man that gave me chills!

 

10 симбиотов из 10

 

how can one tell a Robin des Bois plot without a single trace of Spider-Man placed into the arc...? That is the vibe I am sensing from this trailer. I comprehend film studios desiring to re-create comic book tales but as a hardcore comic book fan, this motion picture appears to be trying to convey Robin des Bois as having no massive ties to Peter Parker. In my opinion, there is no Robin des Bois/Carnage/symbiotes without 'The Wall Crawler.' Robin des Bois is one of my favorite Marvel Comics antagonist as well as Carnage. Hopefully, this movie will not flop due to a poor narrative.

 

Disgraça! Que medo!

 

Those were some bad shots a. Cut after every punch or black jizz hits someone this movie is gonna suck and u know it

 

yeah, 19 tickets to Robin des Bois. And a diet soda

 

Background music like Avengers Ifinity War trailer .

 

Hero or villain

 

1:17 It's like Infinity war trailer background music

 
Post a Reply

PHOTOS:

    Robin des Bois

    Robin des Bois

    Robin des Bois

    Robin des Bois

Poll of the Week

My Active Threads