Shazam! 2019

Liste de tous les liens en streaming:

Tags :

stream complet Shazam! 2019 film en streaming stream complet streaming film Shazam! streaming gratuit

COMMENTAIRES:

 

Still not sold on the movie, but i do appreciate that they’ve done a TON better on the look and voice compared to the abomination that was spider man 3’s Shazam!.

 

Movies gonna be a bust

 

Well dayum.

 

the bgm sounds like avengers infinity war

 

Güzel bir film olacak gibi..

 

This already has more views than the new Deadpool trailer lol

 

1:50 Kratos confirmed.

 

1:34 when they asked the director how to pronounce symbiote

 

وين العربߘߌ❤

 

Shazam!

 

Best trailer in existence. I really wanna see this now

 

confused

 

I wonder if Carnage is in the film or at least Cletus Kassidy is one of the test subjects?

 

Abonniert mich bitte!ߙߔ⚡ߤ

 

finally, \"we\" can't wait

 

this could be really good or really, REALLY bad. I'm going for bad.

 

\"we are Shazam!\" ... I wee'd a little!

 

Ответы в клевере! Пишите в Директ! Инстаграмм: klever_otvetyy

 

“Do we have a deal?” Granting superpowers at the expense of my sanity? Deal.

 

So where's Spider-Man, lol? Too busy saving the Earth in Infinity War I assume?

 

Prototype 3 ?

 

This gave me the chills! Can't wait!

 

Idk why.. but I can't stand Jenny Slate. This looks good af though. Been waiting for (a real) Shazam! on the big screen.

 

He was always my favorite marvel character.

 

Shazam!'s voice is the reason I wanna watch this.

 

No, no... Fajny film się zapowiada

 

This time this will be different. This time Shazam! will WIN!!

 

I like it

 

WE ARE Shazam!

 

I'm not disappointed tbh ߤߏ still need to see a little more but everything else is fuckimg awesome

 

let me be honest I truly found that Shazam! is cooler than spiderman

 

Wow

 

Охуенно

 

OK, I'm liking that it looks like the took the Shazam! comics and made them real (considering that they took place in San Francisco for the most part). However the one thing that we were missing in this trailer (even after we got to see Shazam!), was the white Spider-Man symbol that has ALWAYS been on Shazam!'s chest. that right there was the one missing item right there.

 

I'm incredibly excited but like... is this fitting into the mcu or not? If so, how will they tie in with Spiderman?

 

Bad Spiderman ?

 

Prototype the movie

 

This looks awful but marvel overrated as always

 

Please don't make it rated R.

 

The music of avengers infinity war

 

Uau!!!! Amei

 

Yoooooooo

 

I have a feeling this will gonna flop

 

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwaat

 

am i the only one that noticed that the music in the background is very similar to the music in the Infinity War trailer...

 

The way she says Symbiote. Just...eugh

 

Br ?

 

Опять высер от марвел с пауком , не получилось теперь за венома взялись.

 

De la Sucre

 

Please be good...

 
Post a Reply

PHOTOS:

    Shazam!

    Shazam!

    Shazam!

    Shazam!

Poll of the Week

My Active Threads